advertica-default-slider-image

Verkkokauppa ostoksista ei makseta S-Bonusta.

Voit ostaa lipun ennakkoon ja käyttää sen itsellesi parhaiten sopivana aikana. Hissiliput aktivoituvat ensimmäisestä käyttökerrasta lippuporteillamme.
Huom! Sirukortilla voi olla kerralla vain yksi voimassa oleva Kolin rinteiden hissilippu, eli voit ladata uuden lipun sirulle vasta kun olet käyttänyt edellisen latauksen.
Kuitenkin muiden keskusten lippuja voi olla voimassa samaan aikaan, eivätkä ne pyyhkiydy pois ostaessasi Kolin rinteiden lipun.

Verkkokaupastamme ja lipunmyynnistämme voit ladata hissiliput vain Axess-sirukortille.
Jos järjestelmä ei hyväksy korttisi sarjanumeroa, kyseessä ei silloin ole Axess kortti.
Axess kortin sarjanumero sisältää aina isoja kirjaimia numeroiden lisäksi, Skidatan kortin sarjanumerossa on vain pelkkiä numeroita.

Netissä voit ostaa tunti-, ilta- ja päivä/monipäiväliput sekä kausikortit olemassa olevaan Axess-järjestelmän sirukorttiin.
Voit myös verkkokaupassa valita ”tilaa kortti” jolloin sirukortin hinta lisätään ostoskoriin.
Liput saat lunastettua rinteiden ala-aseman lipunmyynnistä (Rantatie 27, 83960 Koli) verkkokaupan kuitilta löytyvällä QR-koodilla.

Hissilippu on henkilökohtainen eikä sitä saa siirtää/myydä toiselle henkilölle.
Henkilökunta ja rinnepartio valvovat lippujen käyttöä hissiporteilla.
Hissilipun käyttäjän on tarvittaessa pystyttävä todistamaan lipun käytön oikeellisuus.
Jos henkilö rikkoo yleisiä rinne- ja käyttäytymissääntöjä, hiihtokeskuksen henkilökunnalla on oikeus ottaa kortti pois.
Nettikaupasta ostettuja lippuja koskevat samat toimitusehdot kuin lipunmyyntipisteistä ostettuja lippuja. Noudatamme SHKY:n ja kuluttaja-asiamiehen välisiä, laskettelupalveluja koskevia toimitusehtoja. Katso toimitusehdot. https://www.ski.fi/info/sopimusehdot/hiihtokeskuspalveluiden-sopimusehdot/

Liput maksetaan aina oston yhteydessä Paytrail-maksupalvelun kautta.
Maksuvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan. Paytrail Oyj, Innova 2, Lutakonaukio 2, 40100 Jyväskylä. Puhelin: 0207 181830. Hissiliput ovat yrityskorttia lukuun ottamatta henkilökohtaisia ja niiden myyminen/luovuttaminen edelleen on kielletty. Väärinkäyttö tai hissi- ja rinnesääntöjen rikkominen saattaa johtaa lipun pidättämiseen määräajaksi tai kokonaan. Mikäli kausikorttia käyttää muu kuin kortin omistaja, perimme aina 150 euron tarkastusmaksun. Kadonneen kausi- tai firmakortin tilalle tehdystä uudesta kortista perimme 20 eur maksun. Jo ostettua lippua ei voi vaihtaa, muuttaa tai perua. Axess-lippujärjestelmän kaikki rinnekortit ovat etäluettavia. Rinnekortteja ei saa rei’ittää ettei sen siru vaurioidu. Vaurioituneen SmartCardin tilalle asiakkaan on lunastettava uusi sirukortti. Rinnekortti tulee sijoittaa vasemmalle puolelle, takin rinta-, povi- tai hihataskuun. Laskettelijan on itse huolehdittava siitä vakuutusturvasta, jonka hän katsoo tarvitsevansa.

Kausikorttiehdot rinnekaudelle 2023-2024
Normaalisti rinnekausi Kolin rinteillä kestää yli 100 laskupäivää.
Mikäli rinnekausi 2023-2024 keskeytyy Kolin rinteillä ja jää alle 25 laskupäivään, hyvitämme kausikortin ostohinnan kokonaisuudessaan.
Mikäli rinnekausi 2023-2024 keskeytyy Kolin rinteillä ja jää alle 50 laskupäivään, hyvitämme puolet kausikortin ostohinnasta.
Rinnekauden kestäessä yli 50 päivää kausikorteista ei makseta hyvitystä.
Jos kausikorttia on ennen keskeytystä käytetty, lasketaan käytettyjen laskupäivien arvoksi 20€/pvä ja loppuosa hyvitetään edellä mainituin ehdoin.
Jos laskupäivien määrän arvo on suurempi kuin kausikortin ostohinta, hyvitystä ei makseta.
Rinnekaudeksi katsotaan Kolilla 2.12.2023-23.4.2023

TIETOSUOJA