advertica-default-slider-image

Verkkokauppa ostoksista ei makseta S-Bonusta.

Voit ostaa lipun ennakkoon ja käyttää sen itsellesi parhaiten sopivana aikana. Huom! Sirukortilla voi olla kerralla vain yksi voimassa oleva Koli Skin hissilippu, eli voit ladata uuden lipun sirulle vasta kun olet käyttänyt edellisen latauksen. Kuitenkin muiden keskusten lippuja voi olla voimassa samaan aikaan, eivätkä ne pyyhkiydy pois ostaessasi Koli Skin lipun.

Verkkokaupastamme voit ladata hissiliput vain Axess-sirukortille.

Netissä voit ostaa tunti-, ilta- ja päivä/monipäiväliput sekä kausikortit olemassa olevaan Axess-järjestelmän sirukorttiin. Uuden Axess-sirukortin voi lunastaa lipunmyynnistä voimassaolevan hinnaston mukaisella hinnalla.

HUOM! Jos haluat ladata Axess keskuksen lippua SkiData kortille sinun pitää asioida lipunmyynnissämme. Voit ladata lipun osaan myös SkiData-järjestelmän lippuja esim. 01-alkuisiin sekä suurimpaan osaan 30-alkuisiin KeyCard lippuja. (Esim Axess WTP: K20000EP/4P8-0M9, SkiData: 01-1614 2378 8082 5428 4580-8)

Hissilippu on henkilökohtainen eikä sitä saa siirtää/myydä toiselle henkilölle. Henkilökunta ja rinnepartio valvovat lippujen käyttöä hissiporteilla. Hissilipun käyttäjän on tarvittaessa pystyttävä todistamaan lipun käytön oikeellisuus. Jos henkilö rikkoo yleisiä rinne- ja käyttäytymissääntöjä, hiihtokeskuksen henkilökunnalla on oikeus ottaa kortti pois. Nettikaupasta ostettuja lippuja koskevat samat toimitusehdot kuin lipunmyyntipisteistä ostettuja lippuja. Noudatamme SHKY:n ja kuluttaja-asiamiehen välisiä, laskettelupalveluja koskevia toimitusehtoja. Katso toimitusehdot. https://www.ski.fi/info/sopimusehdot/hiihtokeskuspalveluiden-sopimusehdot/

Liput maksetaan aina oston yhteydessä Paytrail-maksupalvelun kautta. Maksuvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan. Paytrail Oyj, Innova 2, Lutakonaukio 2, 40100 Jyväskylä. Puhelin: 0207 181830. Hissiliput ovat yrityskorttia lukuun ottamatta henkilökohtaisia ja niiden myyminen/luovuttaminen edelleen on kielletty. Väärinkäyttö tai hissi- ja rinnesääntöjen rikkominen saattaa johtaa lipun pidättämiseen määräajaksi tai kokonaan. Mikäli kausikorttia käyttää muu kuin kortin omistaja, perimme aina 150 euron tarkastusmaksun. Kadonneen kausi- tai firmakortin tilalle tehdystä uudesta kortista perimme 20 eur maksun. Jo ostettua lippua ei voi vaihtaa, muuttaa tai perua. Axess-lippujärjestelmän kaikki rinnekortit ovat etäluettavia. Rinnekortteja ei saa rei’ittää ettei sen siru vaurioidu. Vaurioituneen SmartCardin tilalle asiakkaan on lunastettava uusi sirukortti. Rinnekortti tulee sijoittaa vasemmalle puolelle, takin rinta-, povi- tai hihataskuun. Laskettelijan on itse huolehdittava siitä vakuutusturvasta, jonka hän katsoo tarvitsevansa.

Kausikortit kaudelle 2020-2021

Olemme päivittäneet kaudelle 2020-2021 kausikorttiehtojamme.

Normaalisti rinnekausi Kolin rinteillä kestää yli 100 laskupäivää.

Mikäli rinnekausi 2020-2021 keskeytyy Kolin rinteillä ja jää alle 25 laskupäivään, hyvitämme kausikortin ostohinnan kokonaisuudessaan.
Mikäli rinnekausi 2020-2021 keskeytyy Kolin rinteillä ja jää alle 50 laskupäivään, hyvitämme puolet kausikortin ostohinnasta.

Rinnekauden kestäessä yli 50 päivää kausikorteista ei makseta hyvitystä.

Jos kausikorttia on ennen keskeytystä käytetty, lasketaan käytetyn laskupäivän arvoksi 20 e ja loppuosa hyvitetään edellä mainituin ehdoin. Jos laskupäivien määrän arvo on suurempi kuin kausikortin ostohinta, hyvitystä ei makseta.

Talvikaudeksi katsotaan Kolilla 4.12.2020-18.4.2021

 

TIETOSUOJA